JAK JEDNAT SE ZÁKAZNÍKY

 

Detail kurzu:
Název kurzu: Jak jednat se zákazníky …aneb znalosti obchodního zástupce
Termín realizace: Přijímáme přihlášky
Termín konání kurzu bude stanoven dohodou, po naplnění minimální kapacity osob ve skupině.
Místo konání: Masařská 15, Opava – Město
Moderní a nadstandardně vybavené výukové prostory.
Den konání: Úterý
Čas výuky: 15:00 – 18:15 (16:00 – 19:15)
– čas zahájení může být po dohodě se zájemci dodatečně upraven
Počet hodin školení: 4 vyučovací hodiny v jednom dni
Počet účastníků: Min. 4 osob ve skupině, nebo individuálně
Školitel:  
Cena kurzu: 1.190,- Kč
(Individuálně 1.690,- Kč / 120 minut)
Veškerý výukový materiál pro absolvování kurzu je ZDARMA!

ONLINE PŘIHLÁŠKA zde

Komu je kurz určen:

Všem zájemcům z řad široké veřejnosti, kteří mají zájem o vzdělávání v oblasti osobnostního rozvoje.

 

Předpokládané minimální znalosti:

Nejsou vyžadovány žádné předešlé znalosti ani dovednosti. Výhodou je absolvování některého z kurzů Mluvená komunikace a řeč těla, Asertivní komunikace.

 

Čeho budete v praxi schopni po absolvování kurzu?
  • Osvojíte si jak zaujmout, zjistíte, že prodej nemusí být jen stres, naučíte se základním prodejním dovednostem, naučíte se úspěšné prodejní strategie.

 

Co získáte:
  • Respekt svých kolegů, známých. Budete se cítit svobodně a spokojeně, získáte větší jistotu při jednání, budete umět prosadit svoje nápady.
Náplň kurzu:
  • Kultura projevu
  • Základy techniky mluveného projevu
  • Jak zaujmout a přesvědčit
  • Negativní a pozitivní vyjadřování
  • Řeč těla – co se dovíme o sobě a druhých
  • Typologie klientů
  • Jak zvládnout trému
Informace ke kurzu:

Pro doplňující informace o kurzu nás prosím kontaktujte na telefonních číslech 773 924 414, nebo emailem na adrese vyuka@faktum-opava.cz, popřípadě přímo vyplňte on-line přihlášku.